Tomando el sol

Je, je, después del chapuzon siempre me gusta tomar el sol un poquito. Me encanta tumbarme en la arena y notar el calor del sol sobre mi pelo. El dia de las fotos soplaba un viento muy fuerte, suerte de la sombrilla que me mantuvo a regazo del viento. Ahhhh! y la arena es del todo molesta!! se me pone en los ojos,… pero me gusta. Je, je, que bien me lo paso en la Costa Brava en verano!!!!!!

3 respuestas to “Tomando el sol”

  1. cristina Says:

    Pompeu, no estic segura si els teus amos et posen la protecció adequada! Tens una pell molt clareta i ho hauries de vigilar.
    Salutacions i gaudeix de les vacances!

  2. Sílvia Says:

    Hola Pompeu, sóc la Tsarina, una galgueta gironina i també m’he banyat a la Costa Brava.
    A finals de Juliol em van dur a Sant Pere Pescador i feia molt de vent, moltíssim, tot i que l’aigua era boníssima només em vaig mullar les potetes perquè em feien por les onades.
    De mica en mica l’aniré perdent.
    Les fotos m’han recordat que també em van posar la «sombrilla» en la mateixa posició i jo m’hi refugiava dins doncs aquell vent no em deixava obrir ni els ulls.

    Prometo tornar-hi perquè la sensació va ser impactant. Mai havia vist la sorra ni el mar…..

    • pompeu Says:

      Hola Tsarina que bien que te puedas bañar en la Costa Brava, a ver si nos conocemos algun dia y podemos compartir un buen dia de playa. Si me mandas unas fotos las cuelgo en el blog.

Deja un comentario